Levering & Retur

Frakt og leverings informasjon
Leveringstid, leveringsalternativer og fraktkostnader: Vi gjør vårt beste for en leveringstid på 3-5 virkedager. Leveringstidspunktet kommer an på hvilke leveringsalternativ som brukes. Vi sender ikke etter stengetid og på helligdager.

Fraktkostnader for levering er 69.95 NOK for levering til en privat adresse. Hvis du handler for mer enn 599.95 NOK, får du gratis frakt. 

Varer vil sendes til leveringsadressen som brukes under bestilling. Varene dine leveres på ukedager mandag til fredag. Leveringstidspunktet kommer an på hvilken sendemetode som brukes. 

Kan jeg endre/kansellere min bestilling? 
Selvsagt kan du det! Kontakt vår støtte for å endre eller kansellere din bestilling. Kontaktinformasjon er tilgjengelig på bunnen av denne siden. 

Kan jeg hente pakken min fra dere?
Nei, desverre er det ikke et alternativ å hente pakken din hos Gomaye. 

Jeg har ikke mottatt bestillingen min
Vi beklager så mye! Kontakt vårt kundeservice og vi finner en løsning så raskt som mulig. 

Returinformasjon
For retur, må du returnere en vare innen 30 dager etter at den var mottatt. I dette tilfellet må du bruke returskjema som en lagt ved i pakken din. Først skal du fylle ut returblanketten, hvor du noterer hvilke varer som skal returneres. Gjenbruk forsendelsesesken til returen. Når du har lagt i varen(e) du gjerne vil returnere, sender du returpakken med posten til: 

Ina Cecilie Fjeldkårstad
Att. Gomaye B2C Return
Kalvatresjøen 3E
N-4250 Kopervik
+47 932 72 942

 

Deretter gir du returesken til din nærmeste innleveringsstedet. Husk alltid på å få kvittering fra leveringsstedet. 

Hva koster det å returnere til oss?
Du betaler kostnaden for å returnere en vare selv, med mindre det er feil i produkter eller lignende. Ved alminnelig retur er Gomaye ikke pålagt å refundere eventuelle leveringskostnader.

Når får jeg penger tilbake etter retur av en vare?
Når vi har mottatt dine returnerte vare(r), vil vi gjøre vårt beste for å overføre pengene til kontoen din innen 6 virkedager.  Hvis du har en klage, vær vennlig å legg ved alt av din bestillingsinformasjon med pakken for å fremskynde den og legg ved en kopi av fakturaen/bestillingsbekreftelsen.  Hvis varen din er skadet eller vi har levert feil varer, vennligst kontakt vårt kundeservice.  Når du kontakter kundeservice, må du legge ved bestillingsnummeret og varenummer. Vennlist send en e-post til vårt kundeservice (contact@gomaye.com), der du beskriver hva som er feil med varen, osv. Vennligst send 2-5 bilder med beskrivelse, der skaden er tydelig synlig, og der bildet viser hele produktet. Vi behandler da din skademelding så snart som mulig. 

Trenger du mer hjelp? 
Hvis du ikke fant det du leter etter så må du gjerne kontakte oss. Vi er klare for å hjelpe deg med ethvert spørsmål du har. 

Kontakt oss på telefon
+45 88 53 34 76 

Kontakt oss på e-post
contact@gomaye.com   

Kontortider
Man-Tors: 09.00-12.00
Fre: 09.00-12.00

Bli med i Gomaye kundeklubb

Få siste nytt, tilbud og info om spesielle begivenheter.